Gramophonedzie - Why don't you



Knappt en månad kvar tills vi åker till Grekland, bara några få dagar tills vi tar studenten,
en månad och några dagar kvar tills siestafestivalen börjar, bara ett fåtal timmar tills jag slutar
skolan, är 19 år, börjar (kanske) på mitt favoritjobb på Skattemyndigheten, har flyttat hemifrån
och köpt mig en liten vovve. Framtiden är det bästa man har. Bara för detta kommer jag nog dö imorgon.

Imorgon ska jag i alla fall på jobbintervju hos min gamla chef på Skatten. Känns lite pirrigt
eftersom att det var så längesen jag var där. Men det kommer nog gå bra, kommer lägga på
 min charm at 100%. Dom är vana vid att jag är ganska galen och berättar om mina
sommarnätter på fikapauserna, samt köper all deras magnumglass dom har i fikarummet.
Så det ska nog gå bra. 

At the moment lyssnar jag på P3:s utbud och äter rester. Kul att man alltid får resterna
för att man slutar jobbet vid halv tio. Kind of sucks. Äter liksom middag vid 23:46.
Allting kommer att lägga sig på låren. Känns ju lite sådär. Haha. Ska ialla fall äta upp mina rester
och försöka bränna en skiva tills på fredag. För då åker jag och tjejgänget upp till Göteborg och firar
Maddis som fyller år! Wihu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0