leave this world behind



Att lämna allt bakom sig. Åka utomlands och steka under ett rött parasoll. Sitta på hotellbalkongen
med ett glas malibu och höra folket skrika på gatan. Äta exotisk frukt på stranden och svalka sig i
ett hav fullt med färgglada fiskar. Precis vad som behövs nu. Men det är inte långt kvar till Grekland.
Jag älskar verkligen Grekland. Alla killar där påminner om pappan i filmen "Tzatziki", han som fångar
bläckfiskar, och nästan alla hus i Grekland är blå vita och den grekiska salladen är top notch.
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig tidigt ikväll, 00:11 har blivit tidigt för mig. Jag är trött efter en
dag med jobb, glassätande, planerande av tjejresa den 23 april och sittandes i telefon med doktorer.
Godnatt mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Grekland kommer att bli sjuuukt bra <3

2010-04-13 @ 17:54:30
URL: http://sarahbysarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0