sunkissed



Världens skönaste väder alltså. Sitter ute med laptopen i trädgården, lyssnar på "leave the world behind
you" och dricker kaffe. Solen bränner i nacken på mig. Mitt hår får bara inte blekas. Ganska kul hur
många som frågar mig om jag använder den schwarzkopf färgen i mitt hår, men det är inte lätt för
en som inte tål hårfärg. Det suger verkligen att jag inte tål det, tänk när jag är gråhårig och gammal.
Well, har hunnit med en del idag. I vanliga fall brukar jag sova bort halva dagen men idag gick jag
upp tidigt, åkte in till stan och betalada bal-avgiften, kollade på kläder med min chef och sen var jag
ute och gick med Ronja en lång runda i skogen. Nu väntar jobb om några timmar och sen utgång
ikväll. Blir nog Roberts och sen Mårtensson ikväll. Brukar ju sluta upp så i alla fall. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0