time is now



Haft världens skönaste dag idag! Ledig från jobbet och kunde koncentrera mig på
min trötta kropp lite. Dock fick den inte vila så mycket men jag har fått en del gjort
idag. Har varit i stan med min saknade Josephine och käkat kinabuffe. Fasen vad gott med
sushi! Och vi hade en del att prata om eftersom att hon har varit iväg i Lysekil på hemligt uppdrag
i två veckor. Hon har varit saknad! Längtar i alla fall till dom senare veckorna framöver då jag faktiskt
SKA koncentrera mig på mig själv lite. Ska fixa naglarna nästa vecka som at the moment ser ut
som en uteliggares naglar, ska gå på ansiktsbehandling och sen planera min tatuering som jag
antagligen gör till sommar. Känns som att det behövs en liten renovering. Nu ska jag i alla fall käka
fish and chips, sen sticker jag till Ida och sover där! Mycket information på samma gång. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0