i'm not dead



Okej, har inte skrivit här på ett tag. Men jag antar att jag har en bra anledning eftersom att jag kom
hem från Skottland igår där jag har varit i 4 dagar! Skottland är underbart. Människorna där är
supertrevliga, shoppingen ska vi inte tala om och spriten är billigare än läsken. Jag vill, och jag ska
berätta mycket mer när jag har tid. Har massa bilder jag ska lägga upp med från resan! Just nu skriker
kroppen efter sömn och jag ska gå och lägga mig jämte Ronja vovvsingen och sova! Imorgon ska jag
upp tidigt och fixa allting innan resen till Grekland på tisdag, ska plugga, jobba, åka och fixa naglarna
och redigera hundra bilder. Så nu blir det bedtime för min del, skön lördag! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0