yesterday

Igår var en riktigt grym kväll. Maten på wild west var det godaste jag nånsin ätit,
allt nytt folk som var på Stefans fest var hur trevliga som helst och det var kul
att för en gångs skull träffa människor som man aldrig sett förut, det var inget
fel på gratisdrinkarna heller på "mellanfesten" i lokalen, och mårtensson var
roligt igår. Är inte ett dugg bakis idag heller och vaknade upp jämte Maddis
och typ hundra myror som har invaderat mitt rum och ätit upp kvarglömd mat
från natten. Mysigt värre. Nu tänkte jag slänga mig på telefonen och slå en
pling till Erica för att höra vad hon tyckte om gårdagen. Ska försöka att slänga
upp lite bilder sen med från igår även om vi inte tog så många. Byeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0